
Ar-Ge ve
Tasarım Merkezi
İnceleme Hizmeti

Bugünlerde Ar-Ge ve tasarım merkezleri aşağıdaki endişeleri taşıyor:
Kamu denetimlerinde herhangi bir sorun yaşar mıyım?
Beyan usulüyle yararlandığım teşvikleri mevzuata uygun şekilde hesaplıyor muyum?
Tüm teşviklerden gerçekten faydalanabiliyor muyum yoksa fark etmediğim haklarımı kaçırıyor muyum?
Süreçlerim şeffaf ve sürdürülebilir mi, yoksa gözden kaçırdığım riskler barındırıyor olabilir mi?
Aynı endişeleri siz de taşıyorsanız
sizi SER ARTI ile tanışmaya davet ediyoruz!
SER ARTI, Ar-Ge ve tasarım merkezlerinin teşvik süreçlerini analiz eden, 5746 sayılı kanuna uyumunuzu değerlendirerek mali ve teknik ilerlemenize katkı sunan, teşviklerden en verimli şekilde faydalanmanızı sağlayan ve Ar-Ge/tasarım yönetiminizin gelişimi için yol haritası oluşturan yenilikçi bir denetim hizmetidir.
SER ARTI ile Süreci Nasıl Yönetiyoruz?


Ar-Ge/tasarım merkezinizin mali ve teknik süreçlerini kapsamlı bir şekilde analiz ediyor, riskleri belirleyerek fırsatları ortaya çıkarıyoruz. Mevzuata uyum, teşviklerden en verimli şekilde yararlanma ve süreç verimliliğini artırma odağında, adım adım ilerleyerek gerçekleştirdiğimiz değerlendirme ile merkezinize özel bir performans skoru oluşturuyoruz. Ayrıca Ar-Ge/tasarım yönetimi perspektifinden merkezinizi geleceğe taşıyacak stratejik bir yol haritası ve detaylı bir rapor sunuyoruz.
İşte o adımların detayları:

1. Adım
Denetim Çalışmaları
Teknik ve mali süreçlerinizin detaylı analizini yapıyoruz
Ar-Ge/tasarım Merkezlerinizde yürütmüş olduğunuz faaliyetlerin mevzuata uygunluğunu kontrol ediyoruz. Mevcut durumunuzu inceleyerek başta 5746 sayılı kanun olmak üzere ilgili diğer mevzuatlar çerçevesinde;
Teşviklerin doğru şekilde beyan edilip edilmediğini
Mali süreçlerin eksiksiz yönetilip yönetilmediğini
Teknik faaliyetlerin belirlenen standartlara uygun olup olmadığını
denetliyoruz.
Bu kapsamda gerçekleştirdiğimiz mali ve teknik incelemelerle Ar-Ge/Tasarım Merkezi Yönetim Sisteminizin (AGTMYS) mali ve operasyonel süreçlerini detaylı şekilde analiz ediyoruz.
Mali İnceleme
Ar-Ge/Tasarım Merkezi Genel Bilgi ve Belgelerin Kontrolü
Kontrol Yöntemi
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı kayıtları üzerinden belge ve bilgilerin incelenmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
İşletme Bilgi ve Belgeleri,
Proje Bazlı Fikri Mülkiyet Haklarına İlişkin Belgeler
İşletme ile Ar-Ge/Tasarım Merkezi Hesap Planının Sınıflandırılmasının Kontrolü
Kontrol Yöntemi
Muhasebe kayıtlarının analiz edilmesi ve hesap planının kontrolü
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Vergi Usul Kanunu,
Muhasebe Sistemi Uygulama Genel Tebliğleri,
Tek Düzen Hesap Planı
Ar-Ge/Tasarım Merkezi Projelerinin Maliyet Analizi
Kontrol Yöntemi
Proje bazlı maliyet detaylarının incelenmesi ve karşılaştırmalı analiz yapılması
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Kurumlar Vergisi Kanunu,
Vergi Usul Kanunu,
Tek Düzen Hesap Planı
Ar-Ge/Tasarım Merkezi Projelerinin Türüne Göre Mali Durum Takibi
Kontrol Yöntemi
Proje türlerine göre mali durum hesaplarının ve raporlarının değerlendirilmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
Proje türlerine göre mali durum hesaplarının ve raporlarının değerlendirilmesi
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
İlgili Destek Programlarının Mevzuat ve Uygulama Yönetmeliği
Ar-Ge/Tasarım Merkezi Kapsamında Yer Alan Personelin Maliyetlerinin Kontrolü
Kontrol Yöntemi
Bordroda yer alan teşviklerin doğruluk ve uygunluk açısından incelenmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Vergi Usul Kanunu,
Gelir Vergisi Kanunu,
SGK Kanunu
Ar-Ge/Tasarım Merkezi Kapsamında Vergi ve Diğer Teşviklerin Kontrolü
Kontrol Yöntemi
Vergi, beyanname ve teşvik uygulamalarının detaylı kontrolü
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Vergi Usul Kanunu,
Kurumlar Vergisi Kanunu,
SGK Kanunu
Ar-Ge/Tasarım Merkezine Konu Olan Fatura ve Belgelerin Kontrolü
Kontrol Yöntemi
Fatura ve harcama belgelerinin 5746 sayılı kanun kapsamında uygunluk kontrolü
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Vergi Usul Kanunu,
Kurumlar Vergisi Kanunu
Yasal Uygunluk ve Düzenlemelerin Kontrolü
Kontrol Yöntemi
Yasal süreçlerin mevzuatlara göre gözden geçirilmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Vergi Usul Kanunu,
Kurumlar Vergisi Kanunu
Teknik İnceleme
İşletme ve Ar-Ge/Tasarım Merkezinin Genel Yapısının İncelenmesi
Kontrol Yöntemi
Fiziki yapı, organizasyonel ve teknik uygunluk analizlerinin gerçekleştirilmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
Geçmiş Dönem Denetim ve Değerlendirme Raporları,
İç Mevzuat ve Politikalar
İşletme ve Ar-Ge/Tasarım Merkezinin Teknolojik Altyapısının Analizi
Kontrol Yöntemi
Teknolojik donanım ve yazılım altyapısının uygunluk ve yeterlilik açısından incelenmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
Envanter Listesi,
İlgili Ulusal ve Uluslararası Standartlara İlişkin Dokümanlar,
İç Mevzuat ve Politikalar
Yetenek Yönetimi Analizi
Kontrol Yöntemi
Personel yeterliliklerinin, eğitim seviyelerinin ve görev tanımlarının gözden geçirilmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
Personel Görev Formları,
Personelin Akademik ve Mesleki Yeterliliklerine İlişkin Belgeler (diplomalar, sertifikalar ve yetkinlik belgeleri)
Personel Görev Formları,
Personelin Aldığı Eğitimlere İlişkin Kayıtlar ve İlgili Dokümantasyon
Planlanan Eğitim Programlarına Yönelik Takvim ve Uygulama Planları
Ar-Ge/Tasarım Projelerinin Teknik Analizi
Kontrol Yöntemi
Proje planlarının teknik detaylar ve performans göstergeleri açısından incelenmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
Fon Sağlayıcı Kuruluşların Değerlendirme Raporları
Ar-Ge Stratejisi ve Proje Planlama Yetkinliğinin İncelenmesi
Kontrol Yöntemi
Stratejik planların, proje yönetim süreçlerinin ve hedeflerin değerlendirilmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
Proje Yönetimi Kaynakları (Yıllık Proje Planları, İlerleme ve Sonuç Raporları, Fizibilite ve Risk Raporları, Bütçe Yönetim Dokümanları ),
Proje Yönetim Metodolojilerine İlişkin Belgeler
Ar-Ge/Tasarım Çıktılarının Analizi: FSMH, Bilimsel Yayın ve Ticarileştirme
Kontrol Yöntemi
Proje çıktılarının FSMH kapsamında incelenmesi, belgelerin doğrulanması. Çıktıların ekonomik ve teknik katkısının analiz edilmesi.
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
Proje Bazlı Fikri Mülkiyet Haklarına İlişkin Teknik Dokümanlar,
Ticarileştirme Raporları (Satış, Lisanslama ve Yatırım Bilgileri)
İş Birlikleri Analizi
Kontrol Yöntemi
Üniversite-sanayi iş birliklerinin ve dış paydaşların teknik katkılarının değerlendirilmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
İş Birliği Anlaşmaları,
Ortak Projelere Sağlanan Teknik Katkılara İlişkin Dokümanlar
Ar-Ge/Tasarım Merkezi Kontrol Mekanizmalarının (Giriş-Çıkışlar) İncelenmesi
Kontrol Yöntemi
Giriş-çıkış kayıtları, süreç kontrol mekanizmalarının teknik olarak gözden geçirilmesi
Referans Alınan Kaynaklar/ İlgili Kanun
5746 Sayılı Ar-Ge Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AGTM Portalı ve
Yıllık Faaliyet Raporu,
Giriş-Çıkış Verileri (PDKS Verileri)

2. Adım
Majör ve Minör Uygunsuzluklar
Süreçlerdeki kritik ve ikincil düzeydeki uygunsuzlukları tespit ediyoruz
Yapılan teknik ve mali inceleme sonucunda Ar-Ge/tasarım merkezinizin mevzuata uygunluğu, operasyonel süreçleri ve teşviklerden faydalanma durumunu kapsamlı şekilde değerlendiriyor ve uygunsuzlukları tespit ediyoruz.
Majör Uygunsuzluklar
Şirketin yasal yükümlülüklerini ciddi anlamda ihlal eden, teşviklerin yanlış beyan edilmesine ya da faaliyetlerin askıya alınmasına neden olabilecek hatalardır:
Teşviklerden yanlış veya fazla yararlanma,
Beyan edilen mali harcamaların gerçeği yansıtmaması,
Proje çıktılarının teknik gereklilikleri karşılamaması,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’na sunulan raporların eksik veya yanlış hazırlanması vb.
Minör Uygunsuzluklar
Yasal süreçlere tam uyumu etkilemeyen ancak gelecekte ciddi sorunlara yol açabilecek eksikliklerdir:
Personel kayıtlarının eksik tutulması,
Ar-Ge harcamalarının yanlış sınıflandırılması,
Teknik raporlamalarda detay eksiklikleri vb.

3. Adım
Performans Skoru
Merkezinize özel performans ölçümü ve değerlendirmesini yapıyoruz
Mali, teknik ve operasyonel süreçlerinizin yasal uygunluk, süreç verimliliği ve stratejik yetkinliklerini değerlendirerek performans skorunuzu belirliyoruz. Bu skorla, mevcut durumunuzu objektif bir şekilde ortaya koyarken, iyileştirme alanlarınızı ve gelişim fırsatlarınızı netleştiriyoruz.
Skorunuzu şu kriterlere göre belirliyoruz:











4. Adım
Riskler ve Fırsatlar
Gelişim alanlarınızı ve mevcut risklerinizi belirleyen analizler yapıyoruz
Ar-Ge/tasarım merkezinizin süreçlerini analiz ederek olası riskleri belirliyor, bunları minimize edecek çözümler geliştiriyor ve aynı zamanda merkezinizi ileriye taşıyacak fırsatları ortaya çıkarıyoruz.
Riskler
Ar-Ge/Tasarım merkezinizin kısa ve uzun vadede karşılaşabileceği riskleri belirliyoruz:
Teşvik, Destek ve Belge Kaybı,
Kamu Kurumlarınca Yapılacak Denetim Sonucu Geriye Dönük Oluşabilecek Vergi Yükümlülükleri ve Cezalar,
Ar-Ge Süreçlerindeki Eksiklikler,
İnsan Kaynağı ve Yetenek Yönetimi Riskleri vb.
Fırsatlar
Henüz fark edilmemiş fırsatları açığa çıkarıyor, potansiyel verimlilik artışlarını, yeni teşviklerden yararlanma imkanlarını ve stratejik büyüme alanlarını tespit ediyoruz:
Teşviklerden En Verimli Şekilde Faydalanma,
İlave Teşvik Fırsatlarını İrdeleme,
Ar-Ge Projelerinde Stratejik Planlama ve Teşvikli Projeler,
İş Birlikleri ve Ticarileştirme Potansiyeli,
Süreç Verimliliği için Çalışmalar (AGTMYS oluşumu) vb.

5. Adım
Önerilen Yol Haritası
Sürdürülebilir başarı için uygulanabilir ve özel çözümler öneriyoruz
Yapılan analizler ve değerlendirmeler doğrultusunda, merkezinize özel bir sürdürülebilir yol haritası oluşturuyoruz.
Kısa, orta ve uzun vadeli adımları içerir.
Stratejik hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak somut öneriler sunar.
Süreçleriniz için en iyi gelişim alanlarını belirler.
Uygulanabilir ve takip edilebilir bir eylem planı sağlar.
SER ARTI ile
minimum risk, maksimum fırsat!



SER ARTI’nın beş adımlı süreci tamamlandığında Ar-Ge veya tasarım merkeziniz risklerden arınmış ve en yüksek faydayı sağlayacak fırsatlara kavuşmuş olacak.
Sıkça Sorulan Sorular
SER ARTI nedir?
SER ARTI, Ar-Ge ve tasarım merkezlerinin teşvik süreçlerini analiz eden, 5746 sayılı kanuna uyumunuzu değerlendirerek mali ve teknik ilerlemenize katkı sunan, teşviklerden en verimli şekilde faydalanmanızı sağlayan ve Ar-Ge/tasarım yönetiminizin gelişimi için yol haritası oluşturan yenilikçi bir denetim (check up) hizmetidir.
SER ARTI hangi sektörler için uygundur?
SER ARTI sektör fark etmeksizin Ar-Ge/tasarım merkezine sahip bütün işletmelerin faydalanabileceği bir hizmettir.
SER ARTI'nın sunduğu hizmetin diğer denetim ve mali müşavirlik hizmetlerinden farkı nedir?
Geleneksel denetim ve mali müşavirlik hizmetleri, firmaların faaliyetlerini ağırlıklı olarak mali mevzuat çerçevesinde değerlendirirken, SER ARTI Ar-Ge /tasarım merkezlerine özel bir yaklaşım sunar. 5746 sayılı Ar-Ge ve Tasarım Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun kapsamında ve Ar-Ge /tasarım yönetim sistemi perspektifinden değerlendirme yaparak Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın beklentileri, mali gereklilikler ve belge ihtiyaçları doğrultusunda kapsamlı bir analiz gerçekleştirir. Böylece, yalnızca mali uygunluk değil, teşviklerden en etkin şekilde faydalanmanız ve Ar-Ge/tasarım süreçlerinizin sürdürülebilir gelişimi için stratejik bir çerçeve sağlar.
SER ARTI denetim süreci nasıl işliyor ve kaç aşamadan oluşuyor?
SER ARTI, işletmenizin Ar-Ge/tasarım merkezi faaliyetlerini detaylı bir şekilde analiz ederek mevzuata uygunluğunuzu ve teşviklerden en verimli şekilde yararlanıp yararlanmadığınızı değerlendirir. Süreç, her biri Ar-Ge/tasarım yönetiminizin gelişimini destekleyecek kritik aşamalardan oluşan 5 adımdan meydana gelmektedir:
1️ – Denetim Çalışmaları – Merkezin mali ve teknik süreçlerinin 5746 sayılı kanun kapsamında incelenmesi
2️ – Majör ve Minör Uygunsuzluklar – Uyum analizinin ardından tespit edilen eksikliklerin sınıflandırılması
3️ – Performans Skoru – Mali, teknik ve operasyonel süreçlerinizin değerlendirilerek mevcut durumunuzu ölçen bir skor oluşturulması
4️ – Riskler ve Fırsatlar – Süreçlerinizi etkileyen risklerin belirlenmesi ve geliştirme potansiyeli olan alanların ortaya konması
5️ – Yol Haritası Oluşturulması – Mevzuata tam uyum ve süreç verimliliğini artırmak için uygulanabilir aksiyon planlarının sunulması
Denetim süreçleriniz yalnızca mali denetimi mi kapsıyor, yoksa yönetim sistemlerini de inceliyor musunuz?
SER ARTI denetim süreçleri yalnızca mali denetimle sınırlı değildir; Ar-Ge/tasarım merkezlerinin yönetim sistemlerini de kapsamlı bir şekilde inceler. 5746 sayılı kanun çerçevesinde mali uygunluk, teşvik süreçleri, belge gereklilikleri ve Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı beklentileri analiz edilirken, aynı zamanda Ar-Ge/tasarım yönetim sisteminin etkinliği, süreçlerin verimliliği ve sürdürülebilirliği de değerlendirilir. Bu sayede, merkezin hem finansal hem de yönetsel açıdan güçlü ve mevzuata tam uyumlu bir yapıya kavuşması sağlanır.
İnceleme ve kontrol çalışmalarınızda hangi kaynakları referans alıyorsunuz?
SER ARTI denetim sürecinde, 5746 sayılı Araştırma, Geliştirme ve Tasarım Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun, ilgili yönetmelikler, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı rehber dokümanları, güncel mevzuat düzenlemeleri ve Ar-Ge/tasarım yönetim yaklaşımları esas alınmaktadır. Bunun yanı sıra firma özelinde resmî belgeler ve dokümanlar detaylı bir şekilde incelenerek mevzuata uyumluluk değerlendirilir.
SER ARTI denetim süresi ne kadar sürer?
SER ARTI denetim süresi, merkezin faaliyet kapsamına, çalışan sayısına ve süreçlerin karmaşıklığına bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Genel olarak, ön değerlendirme, belge incelemeleri, yerinde analizler ve raporlama aşamaları dikkate alındığında ortalama 1 ay içinde tamamlanmaktadır. Büyük ölçekli Ar-Ge/tasarım merkezlerinde bu süre biraz daha uzayabilir. Sürecin verimli ilerlemesi için gerekli belgelerin zamanında temin edilmesi önemlidir.
Denetim sonrası detaylı bir rapor alacak mıyım?
Evet, SER ARTI denetimi tamamlandıktan sonra merkezinize özel detaylı bir rapor sunulmaktadır. Bu rapor; mevzuata uyumluluk değerlendirmesi, mali ve teknik süreç analizleri, tespit edilen majör ve minör uygunsuzluklar, performans skoru, belirlenen riskler ve fırsatlar ile önerilen yol haritasını içermektedir.
Şirketimiz SER ARTI denetime neden ihtiyaç duyar?
SER ARTI denetimi, Ar-Ge/tasarım merkezlerinin teşviklerden en verimli şekilde yararlanmasını sağlamak, mevzuata uyumluluğunu değerlendirmek ve süreçlerini iyileştirmek için kritik bir adımdır. 5746 sayılı kanun çerçevesinde mali, teknik ve yönetim süreçleri detaylı bir şekilde analiz edilerek olası uygunsuzluklar tespit edilir, riskler belirlenir ve fırsatlar ortaya çıkarılır. Bu sayede teşvik kayıplarının önüne geçilir, denetim süreçlerinde karşılaşılabilecek sorunlar minimize edilir ve Ar-Ge yönetimi stratejik bir yol haritasına oturtulur. Şirketinizin rekabet gücünü artırmak, teşviklerden tam faydalanmak ve mevzuata uyum sağlamak için SER ARTI denetimi önemli bir adımdır.
SER ARTI hizmetini ayrı paketler şeklinde satın alabilir miyim?
Evet, SER ARTI hizmetini ihtiyacınıza göre farklı paketler halinde satın alabilirsiniz. Denetim sürecinin her aşaması bağımsız olarak sunulabilir ve yalnızca mali denetim ya da sadece teknik değerlendirme hizmetini alabilirsiniz. Böylece, merkezinize en uygun çözümü seçerek süreçlerinizi ihtiyacınıza göre optimize edebilirsiniz.
Denetim süreci boyunca ekibimizden kimlerin sürece dahil olması gerekir?
Denetim sürecinin verimli ilerlemesi için Ar-Ge/tasarım merkezi yöneticileri, mali işler/finans birimi, insan kaynakları yetkilileri ve ilgili Ar-Ge/tasarım proje ekiplerinin sürece dahil olması önerilir. Süreç boyunca, teşviklerden yararlanma durumunun analizi, belge incelemeleri ve mevzuata uyumluluk değerlendirmesi için ilgili ekiplerin bilgi ve dokümantasyon sağlaması gerekmektedir. İhtiyaca göre, belirli aşamalarda teknik uzmanlar ve hukuk birimi de sürece dahil edilebilir.
Denetim süreci sırasında gizliliğimiz nasıl korunuyor?
SER ARTI denetim sürecinde, müşteri bilgileri ve belgeleri yüksek gizlilik standartlarına uygun olarak korunur. Tüm veriler, yalnızca analiz ve değerlendirme amaçlarıyla kullanılır ve üçüncü taraflarla kesinlikle paylaşılmaz. Denetim süreci öncesinde gizlilik taahhüdü kapsamında gizlilik sözleşmesi (NDA) imzalanır, böylece tüm ticari ve teknik bilgilerinizin korunması güvence altına alınır. Ayrıca, dijital ortamda paylaşılan dokümanlar güvenli veri aktarım protokolleri ile korunur.
Hizmetleriniz için nasıl teklif alabilirim?
Hizmetlerimiz için web sitemizde yer alan iletişim bilgilerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Bize ulaşın
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için aşağıdaki formu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.